Re: Pen zamiast dysku?

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Mon, 04 Feb 2013 14:49:42 +0100

W dniu 04.02.2013 14:33, Jacek Maciejewski pisze:

> Popieram. Ale już się nawrócił, więc możecie przejść do merituma :)
> Co do niego, to ja powiem tak. Jak się pena wetknie w lapka to cholera
> wystaje i łatwo go ułamać. Niezdrowe jakoś to rozwiązanie :) Chyba lepiej
> robić backupy gdzie indziej. Może w chmurze? Modne są ostatnio... :)

Chmura to też pewne ryzyko.

Wiele też zależy, jakie masz łącze i ile danych.

Jak widoczne są dyski na USB to zależy od systemu, więc NTG.

Teraz pytanie: to ma być kopia zapasowa, czy "bieżąca"?

Zapasową ważnych danych lepiej robić na czymś pewniejszym niż flashowy
pendrive - zalecałbym minimum dwa klasyczne dyski (mogą być podłączane
przez USB).

Do przenoszenia danych pendrive jest OK, a jak Ci przeszkadza ryzyko
odłamania - są krótkie kabelki "przedłużacze" USB.