Re: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?

Autor: m7marek <m7marek_at_interia.pl>
Data: Sun, 3 Feb 2013 13:50:01 +0100

Użytkownik "T.F." <tom_fed_at_USUNTO.wp.pl> napisał w wiadomości
> "m7marek" ...

> ... ale o OCZ bylo/jest _NAPRAWDE_ duzo zlych opinii na sieci.
wtedy gdy kupowałem natrafilem tylko na złe opinie o Vetrexach, Petrol nie
był zbytnio znany. Obcojęzycznych forów niestety nie śledziłem, nie jestem
z braży, jestem tylko amatorem. A fatalna seria sprzetu każdemu producentowi
się zdarza, to nie musi skręślać od razu producenta, zwykle .... no tu
jednak jest inaczej.

> Na OCZ kase wydales,
> a na Intela/Samsunga - ta sama cena i pojemnosc - juz nie ???
wtedy w lipcu, na pewno nie była to ta sama cena, Petrole to były najtańsze
128GB w sieci inne co najmniej 50zł droższe, a już intel czy samsung to
zupełnie nie mieściły się w moim przedziale cenowym. Wtedy kosztował mnie
319zł z przesyłką.