Re: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Sat, 2 Feb 2013 18:35:36 +0100

Dnia Sat, 2 Feb 2013 18:07:12 +0100, qwerty napisał(a):

> Znajomy pro zajmuje się obróbką wideo w full hd. Myślisz, że interesuje go
> S(yf)SD? On nawet nie pomieściłby tego. ;)
> Tak samo ja - na laptopie muszę męczyć się na 750 GB (niestety fabryczne 500 to
> zbyt mało).
> Na stacjonarnym mam dwa dyski twarde + 2 przenośne (wszystko pozapychane przez
> backup).

Software do montazu video robi pliki preview z materialu, ktory sie obrabia.
Zatem spokojnie mozna miec tony materialu na HDD a cache i temp programu
video na SSD. I roznica bedzie odczuwalna. To ze Twoj znajomy tak nie robi
to jego problem (lub niewiedza). Popytaj innych pro, zapewniam, ze
znajdziesz takich, ktorzy potrafia z tego korzystac.

--
pozdro
R.e.m.e.K