Re: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Fri, 01 Feb 2013 11:54:59 +0100

Dnia 2013-02-01 02:06, Użytkownik JDX napisał:
> On 2013-02-01 00:23, RadoslawF wrote:
> [.....]
> Sure, za to niefanboje w kółko powtarzają te same mity. Ooops,
> "argumenty". :-D

> Ale przecież wybór SSD już dzisiaj jest opłacalny w niektórych
> zastosowaniach. I to jakimś dziwnym trafem pomimo tego, że cena GB SSD
> jest znacznie wyższa niż GB HDD. :-D Wg. papieru Intela SSD lepiej
> sprawdzają się w laptokach (bo HDD pewnie nie wytrzymuję mechanicznie).
> Wg. artykułu z Tom'sHardware opłaca się je też używać w zastosowaniach
> [...]
To że ktoś napisał w artykule że opłaca się w laptopach
nie oznacza że tak jest do naprawdę. Dowodem na to jest
dosyć niski procent laptopów z montowanymi tam SSD fabrycznie.
Czyli z tą opłacalnością nie jest tak jak napisali.

Według ciebie opłaca się to w desktopach przy pracy z bazami
danych, ale zapominasz że fakt przyśpieszenia startu programu
czy szybszego uruchomienia nie oznacza jeszcze opłacalności
ekonomicznej mimo iż jak piszesz skraca czas kompilacji.

Pozdrawiam