instalacja nowej drukarki Brother a tusze

Autor: Skylla <skylla1_at_niespamuj.op.pl>
Data: Thu, 31 Jan 2013 12:01:48 +0100

Witam,
czy do nowo zakupionej drukarki Brother dcp-j140w (bliĹşniacza do
popularnej 315w)można od razu założyć zamienniki (mam Dulin) czy też tak
jak piszą na ulotce trzeba uzyć tuszy startowych dodanych do drukarki?
Byłem pewien, że można, ale ta ulotka mnie pozbawiła tej pewności.
Oryginały startowe chciałem sobie raczej zostawić na wypadek ewentualnej
naprawy gwarancyjnej.
S.