Re: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Wed, 30 Jan 2013 17:54:19 +0100

On 2013-01-30 17:20, qwerty wrote:
[.....]
> Odpowiedz sobie czemu duże korporacje (microsoft, google, yahoo) nie
> rezygnuje z dysków SCSI czy sata i nie wkłada SSD.
A masz jakieś dane na ten temat czy tylko tak sobie gdybasz? Bo np.
wspomniany Intel (też duża kompania :-D ) zrezygnował z SSD co najmniej
w laptokaach. Co się zaś tyczy zastosowań serwerowych to są przecież
firmy zajmujące się hostingiem posiadające nawet po kilka tyś. SSD -
Softlayer wymieniony w artykule z Tom'sHardware.

BTW. No ja to nie wiedziałem, że współczesne dyski SSD mają interfejsy
inne niż SATA i SAS... :-D A, fakt, są jeszcze takie ma PCIe i pewnie
dlatego MS, Google i Yahoo nie montują SSD. :-D