Re: czym sprawdzić/naprawić dysk SSD?

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Wed, 30 Jan 2013 14:32:50 +0100

On 2013-01-30 13:48, RadoslawF wrote:
[.....]
> A zanim zaczniesz kłamać jakie to SSD są bezawaryjne to poczytaj
> początek tego wątka.
No popatrz, a mój SSD działa bez problemów i to sporo dłużej niż dysk
OP. :-D

A co do kłamstw na temat zawodności SSD to zamiast uparcie trzymać się
urban legend proponuję coś poczytać, np. to: http://tnij.org/udl9 lub
to: http://tnij.org/udmp . Ewentualnie wspomniany wcześniej papier
Intela. Dla mnie z tych kwitów wynika jasno, że pod względem
niezawodności SSD nie są gorsze od HDD, a w niektórych zastosowaniach
(komputery przenośne) są zdecydowanie lepsze. Nawet pomijając bonusy w
postaci szybszego I/O, mniejszego poboru mocy czy też bezgłośności.