Re: Drukarka kolorowa, dobra jakosc wydruku, do 300zl

Autor: Dawid <xxx_at_neostada.pl>
Data: Wed, 30 Jan 2013 11:30:23 +0100

W dniu 2013-01-30 11:04, Q pisze:
> W poprzednim watku czesc z Was otworzyla mi oczy stad nowe pytanie:
>
> Poszukuje drukarki kolorowej do 300zl (za 150zl tez moze byc):
> - ze wzgledu na koszty pewnie atramentowa
>
> - wydruki beda mialy bardzo male fonty (8?), bardzo male marginesy
> oraz roznokolorowe, male kwadraciki, ktore trzeba rozroznic po kolorze,
> czyli jakosc wydruku lepiej, zeby byla lepsza
>
> - drukowane beda ok 2-4 kolorowe strony na tydzien
> (byc moze wiecej, ale watpie w to)
> - tanie zamienniki nie zapychajace dysz, ew. CISS w przyszlosci mile
> widziane
> [...]
Witam
Polecam używane, ale naprawdę solidne drukarki HP
http://allegro.pl/hp-deskjet-6940-solidna-kolorowa-drukarka-i2968762152.html
http://allegro.pl/hp-deskjet-6940-series-okazja-bluetooth-ethernet-i2989864708.html
Kiedyś jeden z lepszych i drogich modeli, ale nawet teraz spisują się
rewelacyjnie.Kupiłem już dwie takie używki, jakieś 3 lata temu i
działają super do dziś.Tusze można uzupełniać, nie są blokowane.
Nic nie zasycha i wydruki są naprawdę wysokiej jakości.
Podane aukcje to tylko przykłady, proszę poszukać czegoś z małym
przebiegiem, a posłuży przez lata.
Pozdrawiam