Re: Co potrzeba ?

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Mon, 28 Jan 2013 14:44:08 +0100

Użytkownik "Waldek" <jakis_at_tam.mam> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Jak podłączyć kamerke o wyjsciu RCA (composite video ?)
> do monitora LCD z gniazdem VGA (1024x768) - jakie ustroistwo posredniczace
> ?
> Potrzebne toto na "stacji diagnostycznej" do zagladania w zakamarki
> i chciałbym do tego celu uzyc taniej kamerki dentystycznej
> podlaczonej do monitora LCD "z odzysku" ale bez posrednictwa komputera

swego czasu ale bardzo dawno (lata 90te) były oferowane analogowe tunery TV
z wyjściem VGA które pozwalały podłączyć sygnał analogowy. Nie wiem czy w
ogóle jeszcze gdzieś taki można uświadczyć. Myślę, że bez kompa z kartą TV
nie podłaczysz tej kamerki. Ewentualnie musiałbyś się zaopatrzyć w monitor z
tunerem i wejściem analogowym albo telewizor.