Re: Problemy z SSD

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sun, 27 Jan 2013 09:01:10 +0100

Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
> Szczegolnie Ci, co po kupieniu pierwszego dokupili po pewnym czasie drugi
> SSD.

Nie jestem arcyprzeciwnikiem SSD. SSD są znacznie wydajniejsze od HDD w pewnych
zastosowaniach (w niektórych już nie ma aż takiej różnicy), mają wady i
niektórzy po pewnym czasie je dostrzegą. Jak ktoś kupił - ok, ich sprawa, ale
nienawidzę jak ktoś zachwala je w niebogłosy (tak jak fani apple).
Z 4 miesiące temu kupowałem dysk 2,5" i potrzebowałem najwydajniejszego jaki był
wtedy dostępny. Zgadnij czemu nie kupiłem SSD + w miejsce napędu optycznego
drugi dysk?