Re: Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Sun, 27 Jan 2013 00:58:15 +0100

W dniu 2013-01-26 10:12, Marcin N pisze:

> A czy nie lepiej zdjęcia zamawiać w fotolabie? Wychodzą nie drożej niż
> drukowane w domu (a często znacznie taniej) i można mieć pewność
> wysokiej jakości.

Pewno, że lepiej, tylko ja do fotolabu mam 15km a nie produkuję zdjęć
hurtowo więc cena 1,2zł za sztukę jak drukuję sobie kilka jest całkiem
ok szczególnie że w labach liczą sobie kilka złotych za otwarcie sesji i
kilka odbitek wychodzi drogo. Jakość i trwałość wydruku
termosublimacyjnego nie ustępuje fotolabowi, podłoże i wydruk są
laminowane tworzywem i całkowicie wodoodporne a drukarka sublimacyjna
jest całkowicie odporna na przerwy w pracy, tam nie ma nic do
zaschnięcia czy zbrylenia.