Re: Jaki serwer?

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 26 Jan 2013 01:10:19 +0100

Użytkownik prywatnysebek_at_gmail.com napisał:

> no własnie nie wpisałem wcześniej, sorki. Nie chciałbym wydac więcej niż 1500-1600 zł brutto.
> Ten, który podałeś wydaje się być ok, ale szukam w rack-u. Która
opcja mniej prądu ciągnie?

Nowka w racku raczej bedzie drozsza niz tansza.
Im nowsza generacja serwera tym wiecej oszczedzisz na pradzie.
Ja po wymianie zwyklego PC co chodzil 24/dobe na nowszy oszczedzilem
jakos 3-4 stowki na pradzie przez rok. Dozo? Malo? Biorac pod uwage, ze
potrzebowalem wymiane kompa na wydajniejszy, a ta oszczednosc wyszla
przypadkiem :) TO IMHO warto dolozyc do nowki nawet pare stowek, bo niby
wiekszy wydatek, ale sie okazuje, ze w dluzszym rozliczeniu sie oplaca.
No ale ja tu tylko o pradzie ;) Ale tak jak pisalem dochodzi support i
gwarancja.