nowa p³yta czy nowy komputer?

Autor: ToMasz <news.neostrada.pl_at_news.neostrada.pl>
Data: Fri, 25 Jan 2013 22:02:32 +0100

pada mi p³yta g³ówna. objaw jest taki ¿e naciskam przycisk power,
za¶wiecaj± siê diody, s³ychaæ ¿e wentylatorki i dysk startuje i...
wszystko ga¶nie. zasilacz wymieniony, bez zmian.

p³yta to jaki¶ gigabyte na chipsecie rs780 (ma³o istotna sprawa)
natomiast procesor to AMD phenom2 b55, który ma stabilne 4 rdzenie

Wiêc pytanie jest takie, czy warto kupiæ now± p³ytê pod ten procesor
który mam, czy ca³y komplet p³yta procesor i pamiêæ.

Nie wykorzystuje komputera w taki sposób, ¿eby dotychczasowa
konfiguracja by³a dla mnie za wolna. Jednak nie w smak mi wydaæ 2 stówy
na to ¿eby mieæ to samo, tylko bez wad. mo¿e wydaæ 2,3,4 razy tyle ale
jednak mieæ szybszy komputer?

ToMasz

PS zale¿y mi na tym ¿eby by³o w miarê cicho, i jak najwiêcej z³±cz PCI