Re: Pami�tacie temat o zamiennych tuszach HP

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Fri, 25 Jan 2013 14:00:28 +0100

W dniu 2013-01-25 13:37, Robson pisze:
> A Fiat zwalnia ludzi w fabrykach, ale ciągle go ludzie kupują, tak jak HP.

Tu mi się przypomniało otwieranie drugiej "Biedronki" w moim mieście. W
gazetce chyba właśnie HP na WiFi za jedyne 159 zł, a jak poszedłem, to
był ten sam model co kiedyś w pierwszej Biedronce, za taką samą cenę
(inny od tego z gazetki). Żadne WiFi, tylko prosty kombajn. Widziałem
kobiety, które pakowały to do wózków. Ja aż tak głupi nie jestem, więc
poprosiłem 'strasznika' o rozmowę z kierownikiem. I co usłyszałem? Że
jakieś problemy z dodaniem tych drukarek (z gazetki) do systemu i nie
wiadomo kiedy zostaną wyłożone na halę. Mam blisko, więc sprawdzałem i
oczywiście tego modelu nigdy nie sprzedawali. Dlatego poszedłem do
MixElectronics i wziąłem znowu Epsona.
BTW: poprzedni jest wciąż w pełni sprawny, a model chyba dobry: Epson
Stylus Photo RX520, więc gdyby ktoś chciał, to zamienię za dwie butelki
przyzwoitej whisky. :) Za mniej nie oddam, bo do fotografii chyba jest
lepsza od tej nowej, a zamienniki ActiveJet tanie jak barszcz. ;)

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$