Re: Grafika Quadro fx380

Autor: Q <no_at_spam.org>
Data: Fri, 25 Jan 2013 00:38:50 +0100

> Też mam na strychu topowy - w swoim czasie - CRT, ale nikomu bym go nie
> dał w obawie przed jego wzrokiem. Ja sobie przez 3 lata nieźle na nim oczy
> popsułem, choć okularów nosić jeszcze nie muszę. :)

A jaka to marka/model?

Moj pchniety to Samsung SyncMaster 757DFX,
ale chyba od 2000 roku go jednak mialem -
- nie pamietam dokladnie...
Do samego konca obraz mial ostry jak zyleta
i chyba dzieki temu jeszcze mam dobry wzrok.

W pewnym momencie 17" bylo juz za male
i poszedl w odstawke, i przelezal wiele lat ladnie zapakowany :).