Re: Grafika Quadro fx380

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Thu, 24 Jan 2013 21:34:01 +0100

W dniu 2013-01-24 21:08, h.w.d.p. pisze:

> nie chodze do lekarzy, wiec sie nie dowiem :D

Ja mam okulary wyostrzające (nie wiem jak to działa i nie chce mi się
googlać), no i faktycznie wyostrzają, ale nie jestem w stanie się do
nich przyzwyczaić, więc chrzanię to, bo widzę. Problemem w moim
przypadku jest chyba coś w rodzaju światłowstrętu. Rolety mam zamknięte
non-stop. A dodatkowo zaciemniłem drzwi na balkon, że nawet w słoneczny
dzień mam w pokoju półmrok i oświetlenie diodowe (bodajże 7W całość)
wyłączam tylko do spania. A jako główne mam lampę wiszącą Sollux, ale
ostatnio rzadko z niej korzystam. O wyjściu na pole/dwór (do wyboru) bez
okularów przeciwsłonecznych nie ma mowy.
Się było szczeniakiem, to w nocy widziało się prawie jak kot, a teraz mi
się zdarza kaleczyć przy jeździe/chodzeniu 'na radar' na terenie
posesji, bo halogen z czujnikiem ruchu tylko z jednej strony
zamontowany. o_O

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$