Re: Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?

Autor: Q <no_at_spam.org>
Data: Thu, 24 Jan 2013 14:43:54 +0100

> Z ciekawości umiesz czytać co tam jest napisane ??

Pewnie umie i dobrze napisal.
Ten model biznesu (doecelowe zarabianie na uzytkowaniu/serwisowniu)
jest wprowadzany w wielu firmach i funkcjonuje od wielu lat czy dekad.

Z mojej strony - bojkotuje koncern HP,
czyli zostal mi Canon, Brother, ew. Epson -
do 300zl, kolorowa, dobra jakosc wydruku (male fonty, kolory),
tanie zamienniki, mile widziane wifi i/lub ethernet.

Co sie nie psuje? (CISSa sobie na razie daruje)

------
Jak wynika z komunikatu prasowego HP, spółka zawarła ugody z dwoma dużymi
dystrybutorami sprzętu - warszawskim Action SA i wrocławską spółką AB SA.
Poszło o naruszanie patentów amerykańskiego giganta dotyczących wkładów
atramentowych do drukarek

Action i AB zobowiązały się do "zaprzestania sprzedaży wkładów atramentowych
naruszających prawa własności intelektualnej HP, zarówno na terenie Polski,
jak i innych krajów, w których spółki te prowadzą swoją działalność".
Ponadto Action zwrócił amerykańskiemu koncernowi część kosztów związanych z
procesem, AB ma zaś zniszczyć wszelkie zapasy produktów, które doprowadziły
do sporu.

Ugody ze spółkami Action i AB obejmują niżej wymienione wkłady atramentowe:

HP 21, HP 22, HP 27, HP 28, HP 56, HP 57, HP 300, HP 301, HP 336, HP 337, HP
338, HP 339, HP 342, HP 343, HP 344, HP 350, HP 351 i HP 901.
------
http://wyborcza.biz/biznes/1,101558,13281842,HP_pozwal_polskie_firmy__Za_patent_na_wklady_atramentowe.html