Re: Pamiętacie temat o zamiennych tuszach HP

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Thu, 24 Jan 2013 12:12:13 +0100

W dniu 2013-01-24 11:57, Chris pisze:
> Canon full pakiet bez WiFi

Jak będziesz zmieniał, to koniecznie na WiFi – od początku wiedziałem,
że to fajna sprawa w przypadku drukarki, a teraz wyznaję, że genialna!

> Zamienniki są dalej ale nie NOWE tylko regenerowane. Tu chodziło o
> pojemniki porodukowane przez Chińczyków bvez zgody i licencji HP.

Spokojnie. Chińczycy olewają wszelkie licencje i patenty, więc i tę
sprawę sobie jakoś obejdą.

> Są tacy :)

Wiem, że się znajdą, ale zorientowani bez dużych wymagań już nie kupią. :)

Pozostaje mieć nadzieję, że inni producenci nie pójdą za przykładem HP.
Choć ja i tak pewnie na początek kupię oryginał, bo zwykle używam tylko
czarnego.

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$