Re: Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?

Autor: dwr <d-w-r_at_g-a-z-e-t-a.-u-s-u-n.pl>
Data: Thu, 24 Jan 2013 00:23:23 +0000

On 23/01/2013 22:40, qwerty wrote:
> Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
>
> Proszę Cię...
> Sam miałem drukarkę HP i sam napełniałem atramentem. Była taka
> eksploatacja, że kawałek dyszy odpadł z cartridge. Kupiłem puste i znowu
> sam napełniałem. Pełny cartridge kosztował mnie ok 3 zł...
> Teraz używam laser kolor z wgranym zmodyfikowanym firmware (wieczny toner).

Podobnie jak niezbyt drogo na ebayu "resetery" do kartridzy kilku firm.
Zapewne niezaleznie od batalii sadowych czy ugod rynek cos wymysli bo
prozni nie znosi. HP na tym nie wygra. Co najwyzej przez jakis czas na
fali ew. niewiedzy lub niecheci do komnbinowania ludzie zaczna kupowac
wiecej drukarek innych firm.