Re: dd-wrt na tl-wr1043nd

Autor: Michal <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Tue, 22 Jan 2013 00:54:01 +0100

W dniu 2013-01-21 23:23, R.e.m.e.K pisze:

> Uwazac lub ...po prostu czytac, na glownej stronie stoi jak krowa
> kapitalikami:
>
> "WARNING! DO NOT ATTEMPT TO PRESERVE SETTINGS WHEN UPGRADING FROM VERSIONS
> 1.5.6 AND EARLIER"

Na anglojęzycznym Gorgoyle faktycznie jest to opisane jak byk.
Mój błąd, że szukając nowego firmware pod typowo polskie zastosowania
(failover z Huewei E3131 + Aero2) nie zajrzałem na anglojezyczną, tylko
jak zwykle na polskÄ… eko.one.pl, a tu:
http://eko.one.pl/?p=openwrt-attitude-adjustment

jak widać nie ma o tym ani słowa (przyjęto chyba to nieco na wyrost że
każdy sprawdza anglojęzyczną) - dla tak ważnej spray powinno to jednak
być IMHO zaznaczone wyraźnie jak na anglojęzycznej.

> Tez robilem przedwczoraj, ciekawe.

        Też na 1043ND?

--
/MB