Re: dd-wrt na tl-wr1043nd

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Mon, 21 Jan 2013 19:44:38 +0100

Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

> Oki, jesli wolisz sie palowac... :-)

Oooo tak :)

> DD-WRT obsluguje mniej sprzetu (czyli gdy zmienisz kiedys router to moze sie
> okazac, ze trzeba bedzie sie i tak uczyc OpenWRT).

Poki co obsluguje moje 2 rutery :) TP-linka po Liksysie jakos sie
nauczylem (chodzi o oryginalny soft). Patrzac na tempo zakupow ruterow,
kolejny kupie w okolicach 2020 roku.

> Wersja Pro jest
> komercyjna, w wersji nie pro nie ma czesci funkcji (np. QoS). Dla mnie
> dyskwalifikacja.

Nie kupuje komercyjnej. Nie planuje. NAwet nie wiem jak uzywac QoS - nie
uzywalem przez lata. Nie wiem czy uzyje przez kolejne. :)

Czyli z mojego punktu usera o niskich wymaganiach dd-wrt spelnia
wymagania :)