Re: Problemy z SSD

Autor: terjan <zef_at_nono.pl>
Data: Sun, 20 Jan 2013 14:34:30 +0100

W dniu 2013-01-20 13:42, RadoslawF pisze:

> Dysk na dzisiejsze czasy masz miniaturowy, powiedz jeszcze jak często
> w obrębie tego małego dysku kopiujesz duże pliki i w jakim celu ?
> Podzieliłeś sobie ten dysk na partycje ?

mam dwie partycje, 60 na system, reszta na dane, gdyby nie filmy które
lubię oglądać to w zupełności by mi wystarczył ale do filmów kupiłem
zewnętrzny 1T HDD na USB3.0

plików raczej nie kopiuje, od chwili zakupu tj ~07.2012 mam 1,5TB zapisu
i troche więcej odczytu

ja kupowałem za 630zł ale nie żałuje ani złotówki wydanej na ten dysk

obecnie jedynym wirującym elementem w moim kompie jest wentylator zasilacza