Re: Problemy z SSD

Autor: terjan <zef_at_nono.pl>
Data: Sun, 20 Jan 2013 13:30:30 +0100

> http://imageshack.us/a/img705/9204/20130111180146.png
> http://imageshack.us/a/img542/2056/20130111180134.png
>
> Powiedzcie mi, czy producenci jaja sobie robią czy może coś nie tak mam
> ustawione w systemie?

mam intela 330 180GB i żadnych problemów, uzywam go od ~ponad pół roku,
co do wydajności to zgodzę się że fikcja, na moim B75 czipsecie jest
podobnie w testach - niĹźej od tego co producent deklaruje ale ja nie
patrzę na słupki tylko jak system (win7x64) działa a działa jak rakieta
w porĂłwnaniu do HDD.

Przynajmniej jak przychodzi mi siadać przed klasycznym komputerem z HDD
to dostaje kurwicy jak słysze te mielące dyski, np przy kopiowaniu
dużego pliku nie da się nawet internetu przeglądać bo system dostaje
czkawki, na SSD tego NIE MA.

Nigdy więcej HDD