Monitor Samsung SyncMaster. Banalne, z pozoru, pytanie. Jak zdjąć obudowę ?

Autor: Swift <pawprac_at_gmail.com>
Data: Sat, 19 Jan 2013 05:39:57 -0800 (PST)

Starawy monitor SyncMaster 957MB, taki jak tu:
http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleid=1418&page=2
Chcę dziadka odkurzyć wewnątrz i usiłuję zdjąć tylną pokrywę, wykręcam dwa wkręty w dolnych narożnikach i standardowo naciskam lub lekko podważam obudowę po obwodzie. W przeciwieństwie do wielu innych monitorów, z którymi ten zabieg jest skuteczny, tu nic - ani drgnie. Kiedyś czytałem, że jest w Samsungach niezbędny jakiś "trick", przy zdejmowaniu pokrywy, ale nie mogę odnaleźć tekstu.

Bardzo miły pan, na czacie Samsunga, odpowiedział mi "nie udzielamy wsparcia dotyczącego demontażu naszych urządzeń":(((

PP