Re: Problem z kartÄ™ grafiki ATI Mobility Radeon HD 4250

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 18 Jan 2013 21:58:07 GMT

On 2013-01-18, Grzexs <grzexs_at_gazeta.u-su-nto.pl> wrote:
> Tak patrzę na współczesne laptopy i… czasem mi się wydaje, że to po
> prostu jest tak zrobione, że MUSI się szybko zepsuć. Np. co za idiota
> wymyślił wlot chłodzenia od spodu…

Pewnie ten "idiota", który zrobił notebooka dla klienta chcącego
małego pudełeczka i wejść na wszystkie znane ludzkości interfejsy
i nośniki danych.

Większość notebooków przez cały czas leży na prostych powierzchniach
(np. biurkach), więc wlot od spodu jest niezłym pomysłem. Projektant
tego notebooka mógłby za to spytać "Kto kupił komputer z wlotem od
spodu i postanowił go udusić? Przecież te wloty nie są jakoś
magicznie zakamuflowane".

pozdrawiam,
PK