Re: komputer o małym poborze prądu

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 18 Jan 2013 19:26:42 +0100

Użytkownik Dominik & Co napisał:

> Tak, nie bez kozery ma HDMI i przerośniętą grafikę :-)
>
> Albo- jeśli tylko/głównie do filmów- jakiś pendrive computer
> z Androidem, przykładowa sztuka:
>
> http://dx.com/p/mini-android-4-0-network-media-player-w-wi-fi-hdmi-usb-micro-usb-white-4gb-141172

Nie wiem jak akurat ten model, ale mialem podobne i byl to dla mnie
dramat. Po pierwsze klawiaturka potrzebna, najlepiej dedykowana z
taczpadem ... ale to nic. Response Time tego urzadzenia bylo
dramatyczne. Moze dlatego ze na codzien uzywam NExus7 z 4 rdzeniami, ale
to "gufienko" co mialem mialo 1 rdzen i ... no po prostu dramat. Tylko
sie czlowiek irytuje...