Problem z kontrolerem Adaptec 5405

Autor: Raffaello <raffaello_at_racostam.pl>
Data: Fri, 18 Jan 2013 13:08:52 +0100

Witam

Wsadziłem do starego kompa kontroler na PCIe Adaptec 5405. ustawiłem macierz
z 2 dysków SATA, WD20EARX i zapisałem zmiany, BIOS kontrolera się rebootuje
i... stoi. "BIOS Installed Successfully!" pokazuje siÄ™ napis tylko. Nic
więcej nie działa.
Podmieniłem kompa na innego, wsadziłem i... To samo. Radiator na kontrolerze
parzy w palce, ale nic poza zrobieniem małego grzejnika z kompa się nie
dzieje.

Czy ktoś miał podobny problem? Płyta INTELowska, procesor E4500 na niej.