Re: Ach te cholerne drukarki Brother...

Autor: ToMasz <Nieczytam_at_orange.pl>
Data: Thu, 17 Jan 2013 16:26:32 +0100

zła odpowiedź :)
> on pisal o jakims programie do skanowania i drukowania bez sterownika
> a nie tworzenia pdfow

Brother iPrint&Scan. Brother Industries, Ltd.

instalujesz, podajesz ip urządzenia i możesz drukować i skanować z
telefonu z androidem.
Nie powiem że świetna funkcja (jak się ma "wypaśny" telefon i drukarkę
to powinna być super świetna! no nie?) ale ciekawe rozwiązanie. na razie
drukowałem same badziewia typu fotografie z zeszytów dzieci - żeby
wiedziały co uzupełnić w czasie choroby i jeden (słownie 1) dokument
który musiałem komuś pokazać na ekranie telefonu a nie komputera. Jakoś
nie mogę wymyślić bardziej konkretnego zastosowania możliwości
drukowania z telefonu. Aaaaa sory, zapomniałbym o maskotce grupowej.
Jasne. Dokument MS word na kompie, eksport do pdf, emailem do telefonu,
a z telefonu prościutko na drukarkę!

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.brother.mfc.brprint&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5icm90aGVyLm1mYy5icnByaW50Il0.

ToMasz