Taki lap. A jaki dysk?

Autor: <kawalerka.poznan.winogrady_at_gmail.com>
Data: Thu, 17 Jan 2013 02:43:17 -0800 (PST)

Mam ASUS EEE PC 901. Netbook ma dwa fizyczne dyski, staly 8 GiB oraz wymienialny 4GiB.
Wada: brak miejsca na dyskach, sam system win XP Home dusi sie na dysku c: 4 GiB.
Chce wymienic dysk 4 GiB na większy. Wystarczy mi SSD o pojemnosci 32 GiB. Komputera nie chce wymieniac, chce tylko ulepszyc przez wiekszy dysk. Pytania:

Na co zwrocic uwage kupujac dysk, tzn,. jak nazywa sie ten segment?
To sa dyski micro SATA?
Czy ten rodzaj dyskow to nadajace sioe do mojego eee 901:
http://www.ceneo.pl/Dyski_SSD;0112-0;017mSATA_P3-217300.htm
albo:
http://www.skapiec.pl/site/cat/8/filtr/_0_0_0_86006_0_0_13950_0_0_0
?
Jesli tak, to czy firma ADATA jest dobrym wyborem?
Czy to maja byc dyski o zlaczu micro SATA?
Spotkalam dwie wersje na www, ze do mojego asusa dyski to 1.8 cala, oraz 2,5 cala - ktore w koncu?

I ostatnie:
Czy w tym ASUSie eee901 mozna zainstalowac dysk o takiej pojemnosci jak 32 GiB? Bedzie caly wykorzystany/obslugiwany?
A jesli starczy funduszy na wiekszy dysk, to jak duzy maksymalnie mozna wmontowac do tego komputera?

Dziekuje, pozdrawiam,
Majka