Re: Brak sygnalu z komputeera na monitor

Autor: Adam <a.g_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu, 17 Jan 2013 09:12:29 +0100

W dniu 2013-01-16 21:45, Andrzej pisze:
> Witam wszystkich!
> Mam takie pytanie, zainstalowany mam system Windows 7 i w momencie
> wlaczania
> komputera monitor wlacza sie dopiero po okolo 30 sek. tj od momentu
> wczytywania sie windowsa, mniej wiecej wtedy gdy na ekranie jest juz napis
> "Zaprasazamy". Gdy chce wejsc do biosu komputer nie daje sygnalu i ekran
> monitora jest czarny to samo gdybym chcial np uruchomic z plyty jakis
> program tzn BOOT. Komputer podpiety jest na DVI. Natomiast gdy podepne na
> HDMI monitor startuje od momentu wlaczenia komputera czyli tak jak byc
> [...]

Czy grafika zintegrowana ma wyjścia HDMI oraz DVI?
Jaka to płyta główna?
Zintegrowana to znaczy z i5 czy z MB?

Jakimś cudem aktywne (podstawowe) wyjście graficzne zostało przełączone
z DVI na HDMI. Mniej prawdopodobne przełączenie spod OS, raczej spod
BIOS-a. Tam zacznij szukać.

--
Pozdrawiam.
Adam.