Brak sygnalu z komputeera na monitor

Autor: Andrzej <andbana_at_neostrada.pl>
Data: Wed, 16 Jan 2013 21:22:48 +0100

Witam wszystkich!
Mam takie pytanie, zainstalowany mam system Windows 7 i w momencie wlaczania
komputera monitor wlacza sie dopiero po okolo 30 sek. tj od momentu
wczytywania sie windowsa, mniej wiecej wtedy gdy na ekranie jest juz napis
"Zaprasazamy". Gdy chce wejsc do biosu komputer nie daje sygnalu i ekran
monitora jest czarny to samo gdybym chcial np uruchomic z plyty jakis
program tzn BOOT. Komputer podpiety jest na DVI. Natomiast gdy podepne na
HDMI monitor startuje od momentu wlaczenia komputera czyli tak jak byc
powinno. Dodam ,ze przez rok nie mialem tego problemu , dzieje sie mi tak
mniej wiecej od miesiaca. Dodam, ze procek to Core i5 a grafika jest
zintegrowana.
pzdr
Andrzej