Re: Laptopy Samsung - opinie

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Tue, 15 Jan 2013 16:38:29 +0100

Użytkownik "Leon Mazurek (inny)" napisał w wiadomości grup
> Ale to tak dla wprawy czy byłeś zmuszony?
> Dzieci nawciskały ci tam gwoździ czy jak? ;-)

hehe. Musiałem rozkręcić, aby zobaczyć jaka jest karta wifi (w jakim układzie),
żeby kupić odpowiednią.
Drugi raz okręcałem po kilku dniach, bo na forum nie wiedzieli jak odkręcać
(robiłem tutorial) i za wczasu zrobiłem zdjęcie płyty głównej.
Trzeci raz jak przyjechała karta wifi z Chin.
3 rozkręcanie w ciągu miesiąca od zakupu. ;)
Miesiąc temu znowu rozkręcałem - poprawiałem zawias (nie kupowałem nowego).