Re: Zestaw do edycji video, najchetniej przenosny...

Autor: Adam <a.g_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon, 14 Jan 2013 23:13:46 +0100

W dniu 2013-01-14 18:20, Jakub Jewuła pisze:
> Czas na podsumowanie ;)
> Po przeczytaniu calego internetu wyszedl mi taki zestaw:
>
> plyta: MSI X79A-GD65 (8D)

Ta płyta (przynajmniej u mnie) występuje w 2 wersjach:

1/
MSI X79A-GD65 (8D), X79, QuadDDR3-1600, SATA3, USB 3.0, ATX
Kod: C8700957 P/N: X79A-GD65 (8D)

2/
MSI X79A-GD65 (8D) Frio Adv, X79, QuadDDR3-1600, SATA3, USB 3.0, ATX
Kod: C8700956 P/N: X79A-GD65 (8D) Frio Adv

Wersja 2 ma dodatkowo Thermaltake Frio Advanced.

Jednak na stanie żadnej teraz nie mam, a że rano muszę jechać do
klienta, to teraz szkoda mi czasu na szukanie, co się z nimi dzieje.

> procek: 3930K

Wygląda na to, że podchodzi:
http://www.msi.com/product/mb/X79A-GD65--8D-.html#?div=CPUSupport

> wentylator: Scythe MUGEN 2

Płyta 2/ ma wentylatorek :)

> pamiec: 64GB 1600MHz
DDR3, nonECC - takich pamięci mam na stanie 108 modeli.
Zwróć uwagę przy zakupie na obecność radiatorów, np:
Corsair Vengeance 4x4GB, DIMM,1600MHz, DDR3,CL9,XMP,Non-ECC,with
Heatsink (Blue)
Kod: C9800527 P/N: CMZ16GX3M4A1600C9B

Zobacz też na opóźnienie CAS Latency, aby wykorzystać prędkość.
Dawniej jeszcze jupowało się pamięci parowane, teraz już nie jest to
chyba tak istotne, ale dobrze jest obsadzić banki do pracy symulanicznej
- zyskujemy nieco na wydajności.

> [...]
> DVD: any
> system: WIN7 PRO 64bit OEM
> monitor: EIZO FS2331-BK + jakis inny na palety
>
> Cos Waszym zdaniem nie pasuje do zestawu?
>
> Krecic bede nie nerwowo - moze 4.3GHz
> A moze okaze sie, ze bez krecenia wydajnosc bedzie na
> tyle duza ze nie bede krecil wogole... Wyjdzie w praniu.
>
> Dysk na dane pewnie poczatkowo 2TB ktory robi teraz za backup.
> Jak sie okaze ze bedzie za wolny to doloze drugi SSD.
> Ale w sumie nie sadze, przy 64GB RAMu wszystko zmiesci sie w cache ;)
>
> Poniewaz kompletnie nie znam sie na SSD - czy ten dysk z ta

Tutaj niech się wypowiedzą inni - ja Samsunga cenię wyłącznie za TV i
ewentualnie monitory. Widziałem sporo ich HDD (mechanicznych) w jednym z
serwisów gwarancyjnych :(
Nie sprzedawałem nic samsungowego oprócz monitorów, więc nie wiem.
Jak nikt nic nie napisze, to poszukam informacji i dam Ci znać.

Jak chcesz rzeczywiście szybki dysk twardy, to może coś tego typu:
OCZ SSD Revo Drive 3 PCI-Express 240GB( 1000/900MB/s read/write) MLC
Kod: C3109122 P/N: RVD3-FHPX4-240G

Przy okazji:
Skanujesz coś jeszcze?

--