Re: Drukarka laser kolor

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon, 14 Jan 2013 09:27:11 +0100

Dnia 2013-01-12, o godz. 22:54:29
Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com> napisał(a):

> A to zależy. Jeżeli wyznawca ideologii SSD - przynajmniej raz
> dziennie. ;DDDD

Wyznawcą nie jestem. :-P
A system ładuje od zera do kilkunastu razy. To drugie dlatego że mam
tam Ubuntu i Win. Pod Ubuntu pracuję głównie ale często do dostępu do
interfejsu jakiegoś urządzenia potrzebuję IE w różnych wersjach i wtedy
trzeba przeładować system. Niestety pod wirtualizowanymi Windowsami
często pojawiają się różne problemy z interfejsami sieciowymi więc wole
zrestartować maszynę. A ponieważ klasyczny dysk systemowy zaczął
szwankować to przy okazji wymieniłem go na SSD. Dysk na dane
siedzie od dawna w miejscu napędu DVD.

A tak naprawdę to dysk SSD był mi potrzebny żeby WOT się szybciej
ładował ;-)

Zdrówko