Re: usb 3.0 na express card do laptopa

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neostrada.pl>
Data: Sun, 13 Jan 2013 20:17:20 +0100

Dnia Sun, 13 Jan 2013 18:03:26 +0100, chwdp napisał(a):

> chcialbym sobie zamontowac usb30 w lapku. widze ze sa fajne karty
> express card za nieduze pieniadze.
> chodzi mi o taie cos:
> http://allegro.pl/ak176-karta-express-card-hub-2x-usb-3-0-do-laptopa-i2912208231.html
>
> czy ktos ma doswiadczenia z takim sprzetem? zalezy mi zeby to bylo
> wlasnie w takiej formie, czyli zeby nie wystawalo poza obrys laptopa.

Używam od roku. Pod xp powodowała bsod-a lub losowo wysokie obciążenie
procesora. Pod win7 lubi zniknąć po wybudzeniu z uśpienia lecz po za tym
chodzi stabilnie. Troszeczkę za gruba i niechętnie wchodzi do slotu.
Gniazdko zasilania przylutowane słabiutko. Po miesiącu się wyrwało, ale jak
sam przylutowałem to trzyma. Transfery z MyBook-a od WD identyczne jak na
dużym komputerze. W tej chwili mam SSD 64 GB jako systemowy w laptopie a
dane na tym WD-ku po USB3. Bardzo ładnie to chodzi.