Re: Zasilacz TRACER BE COOL 620W

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Sun, 13 Jan 2013 16:34:27 +0100

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 13 Jan 2013 16:20:43 +0100
 doszła do mnie wiadomość <kcujc8$92f$1_at_news.task.gda.pl>
 od Gobzo <bonzooo111_at_gmail.com> :
>IMO "mieć nadzieję" to trochę mało. Jak oszczędzisz 100 zł na grafice,
>to będziesz miał w grach pewnie z 10% fps mniej, co chyba nie jest
>wielką tragedią. Jak oszczędzisz 100 zł na zasilaczu, to pewnego dnia
>przy dużym obciążeniu możesz stracić pół kompa. A nawet jeśli nie
>stracisz, to musisz się liczyć z niestabilnością i tajemiczymi resetami.
>
>Tak jak pisałem, taki jest w zestawie. naprawde jest taki tragiczny?
>Myslalem ze 620w spokojnie starczy...w gry gram weekendowo, a tak to
>praca internet - apliakcje biurowe, graficzne od czasu do czasu.
> [...]

Zasilacz to nie jest tylko moc wyjściowa, to wilel parametrów, które
mają wymierny wpływ na komfort pracy z komputerem:
http://www.techpowerup.com/reviews/Seasonic/SS-520FL/5.html

--
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=NF-R-McfN1Q#t=80s