Re: Problemy z SSD

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Sun, 13 Jan 2013 15:59:03 +0100

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 13 Jan 2013 15:30:31 +0100
 doszła do mnie wiadomość <kcugf2$rlj$1_at_node1.news.atman.pl>
 od Marek <precz_at_spamowi.com> :
Uzupełnienie:

>Na czas naprawy musiałem kupić inny dysk SSD. Tym razem Intel 330
>500/450. Testuję jego wydajność i wygląda tak:
>
>http://imageshack.us/a/img705/9204/20130111180146.png
>http://imageshack.us/a/img542/2056/20130111180134.png
>
>Powiedzcie mi, czy producenci jaja sobie robią czy może coś nie tak mam
>ustawione w systemie?

Teraz widać jak się mają wyniki pomiarów laboratoryjnych do wyników u
użytkownika końcowego, jest w sieci wiele witryn publikujących wyniki
testów przeprowadzanych w warunkach bardziej realnych, zanim kupisz to
sobie poszukaj i wyciągnij wnioski.

--
"To, czy myśli się metalem, czy kisielem, jest obojętne."
			Stanisław Lem - Altruizyna.