Re: Kabel zasilający fdd

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Sun, 13 Jan 2013 09:12:32 +0100

Dnia Sat, 12 Jan 2013 22:17:51 +0100, JanuszWo napisał(a):

> Napisałem to w tytule. Pytałem, czy to może być taki sam kabel jak w
> podanym linku.

W tytule nie umieszcza się szczegółów, a jesli już to powtarza się je w
treści. Na stronie jest kilkanaście różnych kabelków i niegrzecznie jest
każdemu kazać się domyślać który ty masz na myśli. IMO żaden nie będzie
pasował. A jeśli ci chodzi o jedną sztukę to najlepiej zrobisz jak
przetniesz i wsztukujesz, jak ktoś już ci napisał a ja sugerowałem.

--
Jacek