Re: kasowanie danych bezpowrotne

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Sat, 12 Jan 2013 17:26:21 +0100

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 12 Jan 2013 17:12:33 +0100
 doszła do mnie wiadomość <kcs21l$dhg$1_at_node2.news.atman.pl>
 od chwdp <hvhv_at_igbjo.yfd> :

>tak juz poczynilem, jednak zaciekawilo mnie to o czym napisales i
>zastanawiam sie co trzeba by uczynic aby dobrac sie do tego zapasowego
>obszaru na sd karcie.

Problemem może być wyjęcie flasha z karty SD(trawienie w jakimś
kwasie?).
Zakupić czytnik z oprogramowaniem:
http://www.pc-3000flash.com/eng/drflash.php
Trochę zajęć praktycznych i można czekać na zlecenie od CIA ;)

--
"To, czy myśli się metalem, czy kisielem, jest obojętne."
			Stanisław Lem - Altruizyna.