Re: kasowanie danych bezpowrotne

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Sat, 12 Jan 2013 17:08:00 +0100

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 12 Jan 2013 16:38:21 +0100
 doszła do mnie wiadomość <kcs01h$bg2$1_at_node2.news.atman.pl>
 od chwdp <hvhv_at_igbjo.yfd> :

>piszesz o dysku ssd, tak?
>mi chodzilo o przypadek karty sdhc

Nadpisz je czymkolwiek(Victoria, Hdtune), spartycjonuj i testuj za
pomocą jakiegoś programu do odzysku danych.

--
"To, czy myśli się metalem, czy kisielem, jest obojętne."
			Stanisław Lem - Altruizyna.