Re: Drukarka laser kolor

Autor: MC <m5c_at_o2.pl>
Data: Sat, 12 Jan 2013 16:28:03 +0100

U偶ytkownik "Kamil" <kamil_at_neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
> U偶ytkownik "januszek" napisa艂:

> Prosz臋 o ewentualne rozwa偶enie/om贸wienie obu tych opcji. Chodzi o drukark臋
> do
> u偶ytku domowego i niewielkiej ilo艣ci wyduk贸w, wi臋c raczej preferuj臋 tani
> zakup.

Tani zakup=droga eksploatacja i mierna jako艣膰. Samsung proponowanyy dalej
jest w sam raz.

> G艂贸ownie chodzi o pzbycie si臋 k艂opot贸w zwi膮zanych z atrament贸wkami,
> zasychaj膮cych g艂owic i odmowy pracy w razie potrzeby. mam kilka
> atrament贸wek i
> same problemy. Jeszcze wczoraj drukowa艂a, a dzisiaj ju偶 nie chce. Zabawy z
> zakupem wk艂ad贸w, atrament贸w, udra偶niaczy, strzykawek po wydrukowaniu 10
> stron
> przesta艂y mnie ju偶z bawi膰.

Tabuny ludzi drukuj膮 atrament贸wkami i gdyby ta technologia by艂a taka felerna
jak piszesz, to nikt by jej nie u偶ywa艂. Musisz co艣 robi膰 nie tak. Kiepski
zamiennik, wy艂膮czasz wyci膮gaj膮c wtyczk臋 z kontaktu albo jeszcze co艣.