Re: kasowanie danych bezpowrotne

Autor: Q <no_at_spam.org>
Data: Sat, 12 Jan 2013 01:54:32 +0100

> pewnie by starczylo. tylko jakim softem? wdclear odpada bo nie chce mi sie
> kombinowac z fdd i dosowym srodowiskiem.

Obojetnie - nie musi byc wd,
ale jak juz jeczysz:

Data Lifeguard Diagnostic for Windows
http://support.wdc.com/product/download.asp?groupid=608&sid=3&lang=en

You will see the following options:
[...]
WRITE ZEROS - writes zeros to the drive with options of Full Erase and Quick
Erase. File system and data will be lost.

PS
A dlaczego truecrypt wypelnia losowymi bajtami szyfrowana partycje,
to powinienes wiedziec, gdybys przeczytal instrukcje obslugi.