Re: Fideltronik UPS Ares 3000 i 1600

Autor: PcmOl <a_at_b.com>
Data: Wed, 9 Jan 2013 08:46:54 +0100

"Andrzej W." <awa_wp.a_to_wytnij._at_wp.pl> wrote in message
> Witam,
>
> Używał ktoś może zasilaczy z tematu?
> WyglÄ…da to na strasznÄ… prehistoriÄ™, mnie jednak bardziej interesuje
> niezawodność tego sprzętu i możliwości załączonego oprogramowania.
> Ponieważ nie mogę znaleźć zasilacza jaki by mnie zadowolił, szukam
> niezawodnego i bez bajerów, do którego dobuduję swoją logikę. (wątek
> "UPS dla kilku serwerów")

Trochę to niezrozumiałe.
Chcesz budować własną logikę jako nakładkę na załączone oprogramowanie? (rzeźba
w g.)
Czy też wykorzystać sam falownik z własną logiką sterowania? (nie wiadomo czy
się opłaca - schemat potrzebny.)

Osobiście interesował bym się protokołem komunikacji UPS <-> program
nadzorujący, bo istotnie można funkcje serwera nadzorującego załadować do uC.
Najlepiej chyba zaprojektować sobie własne urządzenie od podstaw, na miarę
wymagań.