Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku

Autor: Iguan_007 Iguan_007 <iguan007_at_gmail.com>
Data: Tue, 8 Jan 2013 21:53:27 -0800 (PST)

Chwdp

>czlowieku ochlon i nie bredz juz wiecej. pierwszy slad jest zapisem gdy
odbiornik stoi w miejscu. w tym samym miejscu gdzie zaczyna sie slad jak
odbiornik przemieszcza sie. i gdy stoi ma odchyli po 400m a gdy sie
porusza slad jest prawidlowy.

Pomijasz "szczegol", ze pierwszys slad zrobiles z gps lezacego w budynku caly dzien.

Slad ktory przedstawilem zaczyna sie od momentu kiedy wlaczylem gps, zabezpieczylem go i wsiadlem na motocykl - czyli zawiera tez punkty kiedy sie nie przemieszczalem. 400 m odchylow brak.
Twoj slad ma moment gdy tez stales - chyba ze do tego samochodu wsiadales w biegu. 400 m odchylen brak.

>teraz idz sobie mierz odleglosci drzeweg
biegajac od jednego do drugiego.

Przeciez Twoj przedmowca wyraznie napisal, ze gps sluzy do tagowania zdjec a nie do mierzenia odleglosci pomiedzy drzewami.

>koncze dyskusje z betonem. bez odbioru.

 Geotagi to nic nowego, dzialaja calkiem dobrze. Moze zdarzaja sie jakes bledy ale to chyba wyjatki a nie regula. Sprawdzilem kilka zdjec zrobionych telefonem - nie mam 400metrowych odchylen. Ty na podstawie gpsa lezacego caly dzien w budynku usilujesz mi wmowic ze nie dzialaja. Mowiles cos o betonie?

Pozdrawiam,

Iguan

-
Iguan007