Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon, 07 Jan 2013 09:22:52 +0000

On 07/01/2013 02:31, Filip wrote:

> Co takiego fajnego w ultrabookach za 6000?

Bez przesady - za trochę więcej niż połowę tego kupisz ultrabooka z
i3/i5 duuużo wydajniejszego niż netbook. U mnie (u żony też) w pracy, w
ostatnim czasie, ponad połowa ludzi zmieniła netbooki i laptopy właśnie
na ultrabooki. Tabletów za to nie widziałem u nikogo bo faktycznie do
pracy się nie nadają - zresztą większość smartfonów teraz to jak mini
tablet no i część ultrabooków oferuje możliwość przekształecenia w
tablet (W8 i x86/64bit co w zasadzie nie ogranicza nikogo w doborze
softu jaki używa).
A co do pytania to jest b.lekki, zmieścisz go do teczki z dokumentami,
czas pracy na bateri to 5-8 godzin - w zasadzie to wszystkie zalety
netbooka prócz jego największej wady tj. małej przekątnej wyświetlacza
(oczywiście w zależności co wybierzesz).
BTW, jadąc po zdjęcia od znajomych żena woli zabrać ze sobą ultrabooka
niż pendriva. ;D

--