Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Mon, 7 Jan 2013 08:59:15 +0100

Uzytkownik "astro" <r.ziomberWytnij_at_stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisal w
wiadomosci news:kccgcg$ggf$1_at_usenet.news.interia.pl...
> Ostatni dwaj producenci netbookow wycofuja sie z rynku.
> www.guardian.co.uk/technology/2012/dec/31/netbooks-dead-2013
> http://news.yahoo.com/acer-asus-stop-making-netbooks-180300299.html
> http://wyborcza.biz/biznes/1,101558,13140634,Koniec_produkcji_netbookow__N
> adchodzi_czas_wyprzedazy.html
> Swoja droga zachwyt nad tabletami mnie zadziwia. Wielokrotnie bardziej
> wole zabrac w podroz 1.3kg netbooka, pracujacego na baterii 5-6h z
> desktopowym systemem operacyjnym i klawiatura, niz nawet najlepiej
> wyposazonego i wykonanego tableta. Przeciez na desce do krojenia nie
> [...]

Na netboku tez pracowac sie nie da. Wala sie w szafie od dluzszego czasu
badziew z Atomem za prawie 1700 zeta wtedy. Kurde... wydajnosc Celeron 300A
w malej obudowie za tyle pieniedzy.
Dlatego mam ultraboka 13,3 cala z Core i3.
A do zabawy wystrarczy tablet z AngryBirds który jest znacznie tanszy a moc
obliczeniowa podobna.

--
Irokez