Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Sun, 06 Jan 2013 20:26:24 +0100

On 2013-01-06 20:02, RadoslawF wrote:
[.....]
> Jak rozumiem nie zdradzisz co to za dane ?
> Gdybyś to zrobił okazało by się że nie są to dane do których
> odwołujesz się co chwile więc i szybszy dostęp i odczyt w SSD
> będzie niepotrzebny.
Ooops, nie wiedziałem że to takie ważne. Dane to przecież dane. Zapisuje
się je w bazie po to, aby je odczytywać. :-D I jak danych jest dużo to
nie ma znaczenia czy się odwołuje do nich często czy też rzadko ponieważ
każde odwołanie trwa zauważalnie długo i należałoby coś zrobić aby ten
czas skrócić. Tak czy inaczej, zdradzę: https://www.pokertracker.com. Ta
aplikacja podczas gry w pokera zapisuje w bazie danych rozdania i na
podstawie tych rozdań tworzy różnego rodzaju wskaźniki/statystyki.
Szybki dostęp jest jak najbardziej potrzebny ponieważ w trakcie gry HUD
(będący częścią tego softu) potrafi na bieżąco aktualizować i wyświetlać
statystyki graczy. Do analizy danych offline szybkie odczyty z bazy
również są potrzebne.