Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 06 Jan 2013 17:05:33 GMT

On 2013-01-06, Jawi <tajny_at_poufny.pl> wrote:
> Mówisz, że robiłeś w tym czasie kawę sobie?
> A tak swoją drogą to każdy kto piszę o wydajności czegokolwiek to zaraz
> rzuca argument 20-stu zakładek w FF :) Ciekawe spostrzeżenie.
> Czuje się jak lamer jakiś bo nigdy nie miałem potrzeby otwierania tylu
> zakładek, tym bardziej podczas startu FF, ale ja dziwny pewnie jestem :)

Byłem 2 dni temu u kumpla i widziałem "20 zakładek" w akcji.
Facet - jak wielu z nas - lubi sobie czasem pooglądać jakąś
erotykę. Wszedł na jakąś stronę, otworzył ze 20 filmów i stwierdził, że
"w 10 minut wszystkie się pościągają i potem już można spokojnie
oglądąć". :D

Ciekawe czy hobby by mu znacznie przyspieszyło po kupnie SSD. :D

pozdrawiam,
PK