Re: Jaka karta graficzna

Autor: Michal <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Sat, 05 Jan 2013 10:56:44 +0100

W dniu 2013-01-05 00:08, Paweł pisze:
> Potrzebuje zmienić kartę graficzną na cos lepszego z wyjsciem HDMI co by
> działało na tej płycie głównej która ma PCI-e x16 wer 1.0 i zasilacz
> wytrzymał.Zastosowania typowo domowe czyli Internet,gry ,skeyp,Office i
> Filmy HD na Tv Sony(dlatego z HDMI).
> Proszę o jakieś sugestie co do wyboru grafik. Koszt ok 150zł

Radeon5750 albo R4850, ze wskazaniem jednak na R5750 - wydajność
mniejsza, ale zawsze to już DX11, mniej się grzeje i jest bardziej
energooszczedny, a i "łagodniejszy" dla zasilacza dla którego ten Q6600
jest już pewnym obciążeniem. Oczywiście za używaną, bo za 150 zł nie
kupisz niczego nowego co mogłoby się nawet zbliżyć do zastosowania pt.
gry, które też wymieniłeś.
Analogiczne karty od nVidii ktoś pewnie zaproponuje w innym poście -
polecam to co sam przetestowałem z podobną wydajnościowo konfiguracją.

--
/MB