NAS na backupy. Może QNAP TS-569Pro?

Autor: Andrzej W. <awa_wp.a_to_wytnij._at_wp.pl>
Data: Fri, 04 Jan 2013 12:20:04 +0100

Witam,

Szukam NASa do przechowywanie archiwizacji w sieci lokalnej.
Na obecnÄ… chwilÄ™ szacowane zapotrzebowanie to ok. 3TB, RAID.
Dotąd używałem Seagete BlackArmor 420 (440) ale jak dla mnie to porażka
(niezawodność).

Wymagania pokrótce:
Wsparcie dla technologii zainstaluj i zapomnij. :-)
Montaż w szafie 19" choć wolno stojący może też być.
Działające iSCSI (z Windows Server 2008).
Przynajmniej 4 dyski z hotswap.
Samo diagnostyka z raportowaniem na e-mail, ostatecznie rozsÄ…dne
logowanie do sysloga po sieci.
Jako bonus może być oprogramowanie do backupów Windows Server.
Wsparcie ze strony producenta, bezpłatne firmwary i poprawki błędów.
Brak konieczności oddzielnego dokupywania licencji na każdy niby
obsługiwany bajer...

Koszt ok. 3 tyś za skrzynkę bez dysków.

Jakie dyski 2TB polecacie do pracy ciągłej?

--
Pozdrawiam,
Andrzej.